emma alexandra patricia palomäki ^^

det är jag o för fan vill du nott säg de till mei! ...

weheartit bildbrist :(
hejhej ! ida ha ja vari i skole sen for jag o antton, john o emmi ti hyllis :D <333 nu e ja hemma o anton (en annan ) e här :D snart o spela fotboll till skol-plAn med emmi john o anton :D skilzzzz <+3 men hu ha din dag varit :D ?? men moxxxxx ha det bäst bloggar kanski ennu senare ? :'D


kramar. -eemma :D

min ögonsten~<3

google har inga bilodr sj som bäst 
hej,, sory bloggningen ! men ja har haft datorförbud :( men nu ska jag börja blogga regelbundet elr ska försöka ! :D men nu ska jag berätta nott kul och inte kul!
1, inte  kul! de är någon/några som tror sei vara välldigt roliga här i hangö! 9 st mordbrender under 1 vecka ! ;o senast idag 2st båda i husena bredvid oss elr de va husenas roskis men jaa... sluta upp me sånthä skit ! bara den/de som gör dehäran blir fast har den en hundra km rekning att betala !
men nu till det kuuliga :D
 2. kuul! jag har fått en lille syster :D <333 min lilla prinsessa till syster föddes 23.4.11 kl. 05.59 :D puss på henne ! var upp till jorv idag med jesse(bror) o ida(lillesyster) o hälsa på sötisen <3! söt som socker var hon tjockt brunt hår o långa fingrar men välldigt skrynklig ^^, <3 bilderföljer men inte nu :D
men heii där uute har tröttnat på denhär hedern pliis någon som är villig och skulle orkka fixa en ny?! :D tacksam för svar.

men nuu chilla sen saktamak sööva :D pussis ,e-emma

skulää

weheartit :D
möin e i dahh skola lovar blogga mer på kvällen ;D kramar. emma :D

RSS 2.0